Livrare
Livrăm produsele personal sau prin intermediul unui serviciu de curierat.
În cazul produselor aflate pe stoc, termenul standard de livrare este de 3 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea comenzii.
În cazul produselor personalizate la comandă, termenul de livrare este agreat odată cu prețul în urma corespondenței cu Clientul și se calculează de la data confirmării prețului și a agreării formei și a elementelor care alcătuiesc produsul personalizat dorit.
Costul transportului este inclus în prețul produselor.
Nu acoperim taxe adiţionale în cazul în care clientul alege o metodă diferită de livrare, mai costisitoare decât cea oferită de noi.
În măsura în care nu putem onora comanda plasată, ne rezervăm dreptul de a o anula, dar vom avea grijă să vă comunicăm acest fapt într-un timp cât mai scurt posibil. Refuzul executării comenzii se poate face fără oferirea de detalii suplimentare din partea noastră. Dacă anularea privește o comandă achitată, prețul plătit va fi returnat prin transfer bancar.
Dreptul de retur
În funcție de produsele comandate, orice client persoană fizică poate să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea coletului, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele produse:
- produsele din plante conservate confecționate după specificațiile prezentate de client/personalizate de acesta;
- produsele confecționate din plante naturale vii.
Pentru produsele aflate pe stoc, confecționate din plante conservate, fără a exista și plante naturale vii în componența lor, dreptul de retragere trebuie exercitat în 14 zile de la primirea coletului.
Retragerea din contract trebuie anunțată în termenul de 14 zile de la primirea coletului, prin email la contact@terraria.ro, în caz contrar cererea va fi respinsă.
Cumpărătorul care se retrage din contract va gtrebui să plătească transportul pentru returnarea bunurilor.
Dacă produsele nu sunt deteriorate, pentru exercitarea dreptului de retragere, acestea trebuie să respecte următoarele condiții:
- Produsele trebuie returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului (în cazul în care clientul comandă produse multiple care vor fi livrate separat, cele 14 zile calendaristice se calculează de la data intrării în posesia fizică a ultimului produs)
- Produsele trebuie să conțină ambalajul original, dacă este posibil
- Produsele nu trebuie să fie deteriorate de către Client
- Produsele trebuie să fie în stare completă
- Produsele trebuie returnate împreună cu factura și contul bancar în cazul în care se dorește plata prețului prin transfer bancar
- Produsele nu trebuie să fie trimise cu plată la livrare. Dacă se va trimite cu plata la livrare acestea nu vor fi primite.
În cazul returnării unui produs nu suntem responsabili de pierderea bunurilor în timpul expedierii. Clientul are datoria să împacheteze produsele în mod corespunzător pentru a preveni distrugerea acestora.
După îndeplinirea tuturor condițiilor menționate anterior cu privire la returnarea produselor, suma se va rambursa clientului în totalitate, prin virament bancar, în termen de 7 zile de la primirea coletului.
După primirea returului, clientul va fi notificat prin email despre primirea şi înregistrarea acestuia.
Constatarea deteriorării/avarierii produselor, survenite în timpul transportului trebuie reclamate de către Client în momentul recepționării acestuia, caz în care va refuza primirea. Dacă ambalajul nu este afectat și avaria este observată la deschiderea coletului, atunci Clientul după ce ne-a transmis poze cu aranjamentul cu imagini în detaliu ale avariei, îl va returna imediat (în termen de maximum 24 ore de la primire). Dacă sunt confirmate avariile (decizia fiind transmisă Clientului prin e-mail), vom suporta cheltuielile de transport pentru returnare și vom reface produsul dacă acest lucru este posibil și dorit de către Client sau vom returna costul în caz contrar.
Rambursarea va fi efectuată prin transfer bancar, fără a plăti taxe suplimentare.
Pentru simplificare, am creat pentru clienții noștri un model de formular de retur, pe care îl puteți accesa aici.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă sau de a se retrage din contract în cazul în care cumpărătorul a oferit informații personale false sau înșelătoare, înformându-l în acest sens.