INSTAGRAM

Title Image

Termeni si conditii

I. Identificarea comerciantului
Serviciul www.terraria.ro este oferit de Namaste Consult S.R.L.

Date de contact:

E-mail: contact@terraria.ro

Telefon: 0722 350347

CUI: RO15398231

Nr înreg Registrul Comertului:  J40/3607/2010

 

II. Reguli generale

Prin folosirea site-ului nostru vă exprimați acordul cu privire la Termenii și condițiile care reglementează relațiile comerciale între Compania noastră și dumneavoastră.

Informațiile prezentate mai jos sunt destinate cunoașterii prevederilor legale aplicabile serviciilor oferite prin intermediul site-ului www.terraria.ro, cu precădere OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță și Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, pe care dorim să vi le aducem la cunoștință.

Întrucât prevederile Termenilor și Condițiilor de utilizare pot fi modificați, vă rugăm să le  accesați periodic.

Prin confirmarea comenzii, Clientul confirmă cunoașterea și acceptarea Termenelor și Condițiilor livrării produselor noastre.

 

III. Despre www.terraria.ro

Aranjamentele noastre sunt confecționate din plante naturale vii sau din plante conservate.

Magazinul nostru vă oferă două categorii de produse: produse unicat, disponibile, afișate pe site-ul nostru și produse personalizate la comandă, în funcție de preferințele clienților.

Fiecare comandă este unică și lucrăm cu maximă dăruire  în vederea satisfacerii fiecărui client.

 

IV. Procedura de cumpărare

Compania noastră vă oferă posibilitatea să faceți cumpărături online, oricând, economisind timp.

Magazinul online este deschis 24 de ore pentru plasarea comenzilor electronice.

Comenzile pot fi plasate prin accesarea formularului de comenzi, precum și prin email sau telefonic, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 09:00 – 17.00, urmată de o confirmare a comenzii prin email. În momentul plasării comenzii, cumpărătorul ne va furniza numele, adresa de email și numărul de telefon. Ulterior, va fi contactat de un reprezentant al Magazinului care confirmă comanda, moment la care Cumpărătorul trebuie să furnizeze toate informațiile necesare efectuării livrării și emiterii facturii. Pentru ca livrarea să se efectueze în cele mai bune condiții și în termenul stabilit, asigurați-vă că toate informațiile sunt complete și corecte.

Pentru comandă online trebuie să completați toate datele necesare din formularul de comandă.

Pentru comenzile personalizate, clientul completează formularul cu detaliile preliminare referitoare la aranjament, iar corespondențaeste rezumată într-un mesaj transmis prin e-mail stabilindu-se detaliile, termenul de livrare, precum și oferta de preț, iar confirmarea sa în scris reprezintă acceptul detaliilor și a prețului și se transformă în contract vânzare-cumpărare.

 

IV. 1 Prețurile

Pentru produsele unicat disponibile pe stoc, prețurile afișate pe site reprezintă prețurile finale de cumpărare și includ TVA (taxa pe valoare adăugata de 19%, valabilă în România), precum și taxele de transport.

 

Prețurile afișate în magazinul nostru online sunt valabile în timpul plasării unei comenzi. Ne rezervăm dreptul cu privire la greșelile de tipar, Clientul având dreptul să se retragă din contract dacă prețul s-a schimbat.

Pentru produsele personalizate la comandă în funcție de preferințele clientului, prețul se comunică ulterior comenzii prealabile.

 

IV.2 Livrarea și timpul de livrare

Livrăm produsele prin intermediul serviciului de curierat. Pentru produsele aflate pe stoc, termenul standard de livrare este de 3 zile lucrătoare de la plasare. Pentru produsele personalizate la comandă, termenul de livrare este agreat odată cu prețul în urma corespondenței cu Clientul (vezi IV, mai sus) și se calculează de la data confirmării prețului și a agreării formei și a elementelor care alcătuiesc produsul personalizat dorit.

Costul transportului este inclus în prețul produselor. Nu acoperim taxe adiţionale în cazul în care clientul alege o metodă diferită de livrare, mai scumpă decât cea oferită de noi.

În măsura în care nu putem onora comanda plasată, ne rezervăm dreptul de a o anula, dar vom avea grijă să comunicăm acest fapt într-un timp cât mai scurt posibil. Refuzul executării comenzii se poate face fără oferirea de detalii suplimentare din partea noastră. Dacă anularea privește o comandă achitată, prețul plătit va fi returnat prin transfer bancar.

 

IV.3 Modalități de plată

Factura reprezintă dovada achiziției. Factura este disponibilă în format electronic – document PDF – transmisă pe email-ul Dvs. Factura servește, de asemenea, drept înștiințare a livrării.

În vederea efectuării plății produselor comandate, puteți alege una dintre următoarele metode de plată:

  1. în cazul produselor unicat disponibile pe stoc în Magazin:
  • cu card, prin intermediul serviciului procesatorului de plăți MobilPay, transfer bancar/ordin de plată, plata ramburs la primirea coletului. Dacă ați ales ca metodă de plată cu cardul/transfer bancar, la finalizarea comenzii, prin ultima fereastră vă oferim informații relevante pentru comandă și plată, iar ulterior veți primi factura în format electronic. Dacă ați ales să plătiți prin numerar ramburs, după plasarea comenzii veți primi prin e-mail informațiile necesare pentru comanda Dvs., factura fiind transmisă o dată cu coletul, iar plata produsului o veți face curierului.
  1. în cazul produselor personalizate la comandă:
  • după stabilirea detaliilor și confirmarea costului și a termenului de livrare, și înainte de livrare, veți primi prin e-mail detaliile comenzii, apoi factura, urmând să efectuați plata produsului prin transfer bancar/ordin de plată sau ramburs- la livrare, prin curier conform detaliilor stabilite la confirmarea comenzii.

 

V. Dreptul de retur

În funcție de produsele comandate, orice client persoană fizică poate să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea coletului, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele produse:

  • produsele din plante conservate confecționate după specificațiile prezentate de client/personalizate de acesta;
  • produsele confecționate din plante naturale vii.

În cazul produselor aflate pe stoc, confecționate din plante conservate, fără a exista și plante naturale vii în componența lor, dreptul de retragere trebuie exercitat în 14 zile de la primirea coletului.

Retragerea din contract trebuie anunțată în termenul de 14 zile de la primirea coletului, prin email la contact@terraria.ro, în caz contrar cererea va fi respinsă.

Cumpărătorul care se retrage din contract este obligat să plătească transportul pentru returnarea bunurilor.

Dacă produsele nu sunt deteriorate, pentru exercitarea dreptului de retragere, acestea trebuie să respecte următoarele condiții:

  • Produsele trebuie returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului (în cazul în care clientul comandă produse multiple care vor fi livrate separat, cele 14 zile calendaristice se calculează de la data intrării în posesia fizică a ultimului produs)
  • Produsele trebuie să conțină ambalajul original, dacă este posibil
  • Produsele nu trebuie să fie deteriorate de către Client
  • Produsele trebuie să fie în stare completă
  • Produsele trebuie returnate împreună cu factura și specificarea contul bancar în cazul în care se dorește returnarea prețului prin transfer bancar
  • Produsele nu trebuie să fie trimise cu plată la livrare. Dacă se va trimite cu plata la livrare acestea nu vor fi acceptate.

În cazul returnării unui produs nu suntem responsabili de pierderea bunurilor în timpul expedierii. Clientul are datoria să împacheteze produsele în mod corespunzător pentru a preveni distrugerea acestora.

După primirea returului, clientul va fi notificat prin email despre primirea şi înregistrarea acestuia.

După îndeplinirea tuturor condițiilor menționate anterior cu privire la returnarea produselor, suma se va rambursa clientului în totalitate, prin virament bancar, în termen de 7 zile de la primirea coletului.

Constatarea deteriorării/avarierii produselor, survenite în timpul transportului trebuie reclamate de către Client în momentul recepționării acestuia, caz în care va refuza primirea.  Dacă ambalajul nu este afectat și avaria este observată la deschiderea coletului, atunci Clientul, după ce ne-a transmis poze cu aranjamentul cu imagini în detaliu ale avariei, îl va returna imediat (în termen de maximum 24 ore de la primire). Dacă sunt confirmate avariile (decizia fiind transmisă Clientului prin e-mail), vom suporta cheltuielile de transport pentru returnare și vom reface produsul dacă acest lucru este posibil și dorit de către Client  sau vom returna costul în caz contrar.

Rambursarea va fi efectuată prin transfer bancar, fără a plăti taxe suplimentare.

Pentru simplificare, am creat pentru clienții noștri un model de formular de retur, pe care îl puteți accesa aici.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă sau de a se retrage din contract în cazul în care cumpărătorul a oferit informații personale false sau înșelătoare, înformându-l în acest sens.

 

VI. Reclamații și garanții

Orice reclamație va fi soluționată conform legii în vigoare, în vederea satisfacerii cerințelor clientului. Clientul trebuie să verifice produsul în momentul recepționării. Dacă se constată deteriorări evidente ale coletului atunci clientul trebuie să refuze primirea coletului și să îl înștiințeze imediat pe vânzător (în 24 ore de la livrare).  În cazul unei livrări incomplete de bunuri sau a unei încurcături, clientul trebuie să  înștiințeze imediat vânzătorul (în termen de 24 de ore de la primire). Altfel, livrarea se consideră efectuată şi fără daune.

Reclamaţiile pentru produse deteriorate sunt soluționate imediat, decizia de refacere a produsului sau de rambursare a prețului se va comunica Clientului în cel mai scurt timp posibil, agreat cu acesta.

Ne puteţi trimite întrebări şi reclamaţii la următoarea adresă de email: contact@terraria.ro

Toate reclamaţiile vor fi soluţionate conform legilor în vigoare referitoare la protecţia consumatorului.

 

VII. Politica de confidențialitate

Pentru a beneficia de serviciile/produsele noastre trebuie să ne oferiți câteva informații personale. Informațiile personale solicitate sunt necesare pentru livrarea produselor și pentru întocmirea facturii. Informațiile solicitate sunt absolut necesare și încercăm să le protejăm împotriva unui abuz. Folosim datele personale conform normelor legale aplicabile, asigurînd confidențialitatea datelor furnizate.

Detaliile despre achizițiile, reclamațiile sau activitățile desfășurate în magazinul nostru online sunt de asemenea confidențiale și fac obiectului aceleiași reguli de siguranță ca în cazul protejării datelor personale. Datele despre dumneavoastră și achizițiile Dvs. sunt protejate de abuz și nu sunt oferite niciunei terțe părți (cu excepția companiei care asigură transportul sau plata, care primește informații minime despre client, doar informațiile necesare unei livrări reușite).

You don't have permission to register